BJTM ARSR

Book • Updated 4 years ago

Download from App Store
Version 1.0 • Requires iOS 10.0 or newer

Created by:

Bank Jatim

Explore bankjatim newest financial performance and strategies also sustainable performance within five years back with our Annual Report and Sustainability Report mobile app.

The preparation of the bankjatim Annual Report and Sustainability Report refers to the applicable provisions regarding the presentation of information disclosure, which must be submitted in an Annual Report and Sustainability Report book and does not rule out the possibility to disclose key information related to the bankjatim performance.

This Annual Report and Sustainability Report app covers financial reports while also including Good Corporate Governance, Corporate Social Responsibility activity, Sustainability Performance, non-financial performance, opportunities, risks and outcomes attributable to or associated with our key stakeholders, shareholders and many more. - all in the palm of your hand.

Download the app to explore our insights.

PT Bank Pembangunan Daerah Jawa Timur Tbk or bankjatim was established on August 7, 1961 in Surabaya owned by the East Java Provincial Goverments, which listed its shares (go public) on July 12, 2012. bankjatim is one of the largest Regional Development Banks in Indonesia with 1.684 office and e-channel networks spread in Jakarta, Batam and mainly throughout East Java Province.

To learn more about bankjatim, visit https://bankjatim.id/en

-----------------------------------------------------

Jelajahi kinerja dan strategi keuangan terbaru bankjatim dan juga sustainable performance dalam lima tahun ke belakang dengan mobile aplikasi Laporan Tahunan dan Laporan Keberlanjutan kami.

Penyusunan Laporan Tahunan dan Laporan Keberlanjutan bankjatim mengacu pada ketentuan yang berlaku mengenai penyajian pengungkapan informasi, yang harus diserahkan dalam buku Laporan Tahunan dan Laporan Keberlanjutan dan tidak mengesampingkan kemungkinan untuk mengungkapkan informasi penting terkait dengan kinerja bankjatim.

Aplikasi Laporan Tahunan dan Laporan Keberlanjutan ini mencakup laporan keuangan dan juga mencakup kinerja Tata Kelola Perusahaan, kegiatan Tanggung Jawab Sosial Perusahaan, Kinerja Keberlanjutan, kinerja non-keuangan, peluang, risiko dan hasil yang terkait dengan pemangku kepentingan utama, pemegang saham, dan banyak lagi kami. - semua ada di genggaman tangan Anda.

Unduh aplikasi untuk menjelajahi wawasan tentang kami.

PT Bank Pembangunan Daerah Jawa Timur Tbk atau bankjatim didirikan pada tanggal 7 Agustus 1961 di Surabaya yang dimiliki oleh Pemerintah Provinsi Jawa Timur, yang mencatatkan sahamnya (go public) pada 12 Juli 2012. bankjatim adalah salah satu Bank Pembangunan Daerah terbesar di Indonesia dengan 1.684 jaringan kantor dan e-channel tersebar di Jakarta, Batam dan terutama di seluruh Provinsi Jawa Timur.

Untuk mempelajari lebih lanjut tentang bankjatim, kunjungi https://bankjatim.id/

Changelog

Videos about this app


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /data/wwwroot/appghost.com/show.php on line 413